ترازوی محک - ترازو
ترازوی محک
درباره وبلاگ


با ایجاد وبلاگ ترازو محک تلاش کرده ایم تا خریداران ترازو را بیشتر با انواع ترازوهای محک آشنا سازیم . شماره تماس شرکت : 66919620-021|66919619 -021 | 33124701 -021
نويسندگان
یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, :: 10:13 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی ذکر شده ساخت ایران است ، تولید و طراحی این محصول توسط مهندسین به نام کارخانه توزین توان سنجش تهران انجام گردیده است که بیش از 18 سال در زمینه ترازو دیجیتال در حال فعالیت و کسب تجربه می باشد ، امروزه ترازوی محک با تلاش و توسعه در ایران جزوه بهترین تولید کننده ی ترازوی دیجیتالی شناخته شده است ، گارانتی این محصول به مدت 24 ماه می باشد که دلیل کیفیت ترازو محک می باشند ،  ترازو مدل 15000b در گروه جدیدترین ترازو محک قرار گرفته که طی سالهای اخیر با کسب تجربه ، نیاز کاربران شناخته شده است و سپس تولید و طراحی  گشته است ، ظرفیت ترازوی محک 50 کیلو گرم بوده و ظاهر ترازوی بدون علمک می باشد ، بدون علمک بودن به این منظور است که علمک نمایشگر که بر روی ستون قرار گرفته است به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قابل رویت می باشد و پشت دستگاه محدودیت قرار گرفتن جنس را ندارد و اجناس به ستون گیر نمی کنند ، استفاده از چاپگر جانبی در ترازو امکان پذیر می باشد اما هزینه ای بیش از زمان خرید ترازو و انتخاب پرینتر داخلی در ترازو فروشگاهی خواهد داشت و اگر توجه کافی در زمان خرید نباشد و با محاسبه نیاز ها خرید انجام نگیرد ، هزینه ای مجدد و با زیان به همراه خواهد داشت .
با استفاده از دفترچه راهنمای ترازو می توانید به راحتی دستگاه را آماده به کار نموده و دستگاه استفاده نمایید در زمان بروز مشکل در ترازو می توانید با خدمات ترازو تماس گرفته و از مشاوره ی دقیق دیجی اسکال استفاده نماییدتعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو داشته باشد .

مشخصات کلی ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000B:
ترازوی فروشگاهی رومیزی محک به صورت رومیزی استفاده شده و دارای نمایشگر واضح led red 7 -- segment می باشد ، این نمایشگر ها به صورت سه ردیف پشت سر هم به ترتیب وزن - قیمت واحد - قیمت کل قرار می گیرد ، تعداد نمایشگر ها 5 رقم بوده و محاسبه ی کالا به تومان انجام می گیرد ، استفاده از ترازوی دیجیتال در فروشگاه ها موجب سهولت امر سرویس دهی و اطمینان مشتری به فروشگاه نسبت به خرید می گردد و موجب جلب مشتری بیشتر می گردد ، رنگ بندی ترازو از سویی نیز در زمان خرید ترازو تاثیر گزار بوده و نکته ی بسیار اساسی در خرید محک قیمت ترازو می باشد که با مبلغ استثنایی در حال عرضه به مشتری می باشد ، تنوع رنگ ترازو محک در چهار رنگ قرمز ، سفید ، مشکی و زرشکی می باشد .
ویژگی های ترازو محک 50 کیلویی مدل 15000B:
    ترازوی محک با دقت بالا در وزن کشی
    نمایشگر واضح LED
    دقت 2 گرم در ظرفیت 50 کیلو گرم
  ترازو محک مدل بدون علمک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه به صورت دو طرفه قرار گرفته است
    با مکان اتصال به چاپگر جانبی
    محاسبه قیمت کالا
    امکان اتصال ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار در صورت تمایل
    پارسنگ دستی برای محاسبه ی دقیق کالا
    دارای حافظه ی مستقیم و غیر مستقیم کالا به تعداد 1035 عدد
   ترازو دارای قطعه شمار داخلی که به ترازو قطعه شمار نیز شناخته می شود
    نمایشگر ها قابل رویت از فاصله ی نیم متری
    دارای دو عدد سینی تخت و لبه دار داخل پک ترازو
  ترازو فروشگاهی دارای رنگ بندی
    ترازو محک ساخت ایران توسط کارخانه توزین توان سنجش تهران
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی دیجیتال محک در مدل 15000b با ظاهر رومیزی و بدون علمک می باشد که دارای پوشش پلاستیک فشرده abs است ، این نوع پلاستیک در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده در صورت شکسته شدن یا ایجاد مشکل در بدنه قابل تعویض می باشد .
• صفحه نمایش

تلق نمایشگر ترازو از پلاستیک رنگی بوده که در صورت کدر شدن یا از بین رفتن وضوح قابل تعویض می باشد پشت تلق نمایشگر led هایی وجود دارد که موجب وضوح دید اعداد می گردند و صفحه نمایشگر ترازوی محک تنها مختص اعداد می باشد .
• کیبرد

ترازو دارای قسمتی بنام کیبرد است که جهت ثبت و ورود اطلاعات از این قسمت استفاده می نمایند ، سبک کیبرد ترازو های محک به صورت لمسی می باشد و حافظه ی ترازو و محاسبات اعدادی نیز به عهده ی این قسمت می باشد .
• حافظه

حافظه داخلی محک به دو صورت 35 حافطه مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم می باشد که در صورت استفاده از صفحه ای با شماره های مشخص به صفحه ای دیگر با شماره های خاص انتقال می یابد .
• بوق تایید

با فشردن دکمه های کیبرد صدایی از ترازو صادر می گردد که به بوق تایید معروف می گردد .
• ورودی و خروجی

امکان انتقال اطلاعات از ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار وجود دارد .
• جمع بندی

ترازوی محک بدون علمک 50 کیلویی جهت استفاده در بسته بندی کارخانه ها و نیز استفاده در قنادی ها بسیار مناسب می باشد و با دارا بودن حساسیت بالا در مصارف مواد گران قیمت به صرفه و انتخاب خوبی خواهد بود گارانتی ترازو محک 24 ماه می باشد .
کد کالا :1045
نام انگلیسی :MAHAK SCALE MDS 15000 B
موجودی کالا : 0
تعداد فروخته شده : 0
وضعیت : موجود
کشور سازنده : ایران
نوع تحویل : ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
چاپگر: قابل اتصال به چاپگر جانبی
نوع نمایش : LED
ساختار ظاهری : بدون علمک
شارژر : دارد
جنس بدنه : پلاستیک فشرده ABS
نوع سینی : تخت به همراه سینی لبه دار
برند :محک
مدل :MDS 15000 B - 50 KG
اتصالات شبکه :در صورت درخواست
ابعاد : 40 × 56 × 58 سانتی متر
جنس سینی : تخت پلاستیکی به همراه سینی استیل لبه دار
تعداد لودسل : تک لودسل
برند لودسل : CAS کره
گارانتی محصول : 24 ماه
قیمت : 620000تومان
 

ترازوی معرفی شده طراحی شده و ساخت کارخانه ی توزین سنجش تهران می باشد ، ترازو دارای 24 ماه گارانتی بوده و با خدمات پس از فروش 10 ساله به صورت 2 سال متوالی در حال تولید و عرضه می باشد ، ترازو محک مدل 15000 بدون علمک می باشد و برای محیط هایی با محدودیت فضا مناسب بوده و بیشتر از ترازو در کارخانه ها و کارگاه جهت بسته بندی استفاده می گردد ، مدل لاتین این دستگاه MDS 15000B می باشد که از اختصار ترازوی دیجیتال محک بدون علمک 15000 ایجاد گردیده است ، نمایشگر دستگاه به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قرار گرفته است .
استفاده از ترازو محک بدون علمک بسیار ساده می باشد ، حال اینکه در جعبه و پک ترازو دفترچه راهنما قرار گرفته است که تمام امور ترازو را به صورت کاملا واضح و دقیق توضیح داده و حتی تنظیمات داخلی نیز از طریق این دفترچه قابل اجرا می باشد ، تنوع رنگ این محصول از امتیاز های حائز اهمیت می باشد که در زمان خرید ترازو از گزینه های خریدار می باشد .
ترازوی محک قابل اتصال به کامپیوتر می باشد که موجب انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر می گردد و فروشگاه را در جهت مکانیزه شدن هدایت می کند از سویی نیز ترازوی فروشگاهی امکان اتصال به پرینتر محک را نیز دارد و اطلاعات ذخیره شدن امکان ارسال و صدور توسط چاپگر را دارد .
خدمات ترازو توسط دیجی اسکال در سراسر کشور قابل استفاده می باشد و دیجی اسکال با تعمیرکاران ترازو با سابقه ای درخشان در خدمت شما می باشد تعمیرات ترازوی محک در دیجی اسکال توسط پرسنل مجرب صورت می پذیرد .

مشخصات کلی ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000B:
ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000B ، امکان اتصال به پرینتر جانبی دارد اما به صورت داخلی از پرینتر برخوردار نمی باشد ، در زمانی که این ترازو به پرینتر جانبی مجهز گردد امکان صدور فاکتور فروش را خواهد داشت اما این امکان با محدودیت هایی به همراه است که در مدل ترازو پرینت دار وجود ندارد ، در مدل ترازوی بدون پرینتر پس از اتصال به پرینتر امکان محاسبه اقلام غیر وزنی وجود ندارد اما در مدل پرینتر دار این امکان وجود دارد علاوه بر این اتصال به کامپیوتر در ترازو دیجیتالی محک امکان پذیر می باشد اما این مسئله نیز محدودیتی دارد که اطلاعات را به صورت تنها وزن و عددی انتقال می دهد و با نصب نرم افزار محک به همراه کابل اتصال قابل استفاده می باشد .
ویژگی های ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000B:
    دقت ترازوی محک 2 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 35 کیلو گرم
    دقت بالا در توزین مواد
    سرعت مناسب برای پایدار شدن وزن
    صفر کننده ی ترازو برای محاسبه وزن خالص کالا یا مواد
    اتصال ترازوی محک به چاپگر و کامپیوتر
    نمایشگر LED واضح چراغی
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل
    تغذیه ترازو محک توسط برق و باتری پشتیبان
    ترازوی قطعه شمار داخلی برای شمارش قطعات
    ترازوی فروشگاهی دارای امکان جمع چندین قلم به صورت پی در پی
    ترازوی دیجیتال دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی ساده محک مدل 15000b با بدنه ی پلاستیک فشرده abs مقاوم در برابر ضربه و فشار و تنوع رنگ می باشد ، بدنه ی دستگاه به صورتی طراحی شده که بر خورد به بدنه و ایجاد خش و ضدگی کمتر دیده شده و ظاهر ترازو از بین نمی رود .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو از جنس led red 7 -- segment می باشد که موجب سهولت خواندن اعداد می گردد ، قاب نمایشگر نیز از تلق شفاف طراحی شده که مو جب می گردد دید نمایشگر کاهش نیابد و در صورت خط و خش دار شدن امکان تعویض با کمترین هزینه را دارد .
• حافظه ی داخلی

حافظه ترازو شامل کلید های روی کیبرد می باشد که در ترازوی محک به صورت 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم که با تغییر صفحه قابل استفاده می باشد .
• بوق تایید

کیبرد در زمان انجام عملی برای اطمینان کاربر صدایی از دستگاه خارج می گردد که به بوق تایید معروف می باشد ، زمانی نیز امکان دارد که بیشتر از ظرفیت ترازو بر روی کفه جنس قرار گیرد در این زمان صدای بوق هشدار از دستگاه خارج می شود .
• ورودی و خروجی

اتصال ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار امکان پذیر می باشد که اطلاعات عددی از این طریق به کامپیوتر انتقال می یابد .
• جمع بندی

ترازوی ساده محک در مدل 15000b ترازو رومیزی است که به دلیل ظاهر ترازو مورد پسند اکثر کاربران در قسمت فروشگاه و کارخانه ها جهت بسته بندی می باشد ، گارانتی این محصول به مدت 24 ماه می باشد که این مهم خود نمایانگر کیفیت ترازو می باشد .


 

ترازوی فوق طراحی و تولید شده توسط کارخانه توزین توان سنجش با برند محک می باشد که مدت تقریبی 16 سال در حال تولید ترازوی دیجیتال است ، ترازوی محک مدل 11000 حدود 10 سال می باشد که در حال تولید است ، ترازو دارای ظاهر زیبا و شکیل می باشد که پس از گذشت سال های متمادی و به کار آمدن دستگاه های جدید می بینیم که ترازو هنوز بازار خود را دارد و در گروه بهترین ترازو قرار گرفته است ، ترازوی مدل mds 11000 از اختصار کلمات ترازو دیجیتالی محک مدل 11000 تشکیل شده که دارای بدنه ی مقاوم می باشد ، تنوع رنگی این محصول نیز از امتیاز حائز اهمیت است که در زمان خرید ترازو ، فروشگاه به آن اهمیت می دهد ، ساختار ترازو محک مدل 11000 به صورت علمک دار می باشد که نمایشگر به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو مشخص می باشد و رنگ چراغ های نمایشگر به رنگ قرمز می باشد ، قابلیت در خواستی ترازوی فروشگاهی ، امکان اتصال به چاپگر جانبی می باشد که بر روی کیبرد ترازو علامت پرینت وجود دارد و هر زمان بعد از خرید به راحتی امکان اتصال وجود دارد
ترازوی محک مدل 11000 درصورت درخواست مشتری با پرداخت بیعانه امکان انتخاب رنگ نیز دارد .
جهت تعمیرات ترازو و استفاده از خدمات ترازو در مدت گارانتی با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیریدتعمیرات ترازوی دیجیتال در محل مشتری روشی جهت کاهش هزینه های تعمیرات ترازو برای مشتری است.

مشخصات کلی ترازوی محک 50 کیلویی مدل 11000:
ترازوی محک مدل mds 11000 دارای ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد که حساسیت 2 گرم در تمام مدت توزین حفظ می شود ، این ترازو رومیزی از حداقل توزین معادل 10 گرم شروع نموده و تا ظرفیت 50 کیلو گرم با دقت 2 گرم عملیات تورین را انجام می دهد ، ترازوی فروشگاهی دارای سه نمایشگر led می باشد که به صورت کاملا واضح مبالغ را به نمایش در می آورد .
نمایشگر ترازوی محک مدل MDS 11000 :
نمایشگر اول - وزن : ردیف اول نمایشگر وزن می باشد که با قرار گرفتن جنس بر روی کفه ی ترازو پس از ثابت شدن مشخص می شود 
نمایشگر دوم - قیمت واحد : ردیف وسط قیمت واحد است که از طریق کیبرد ترازو قابل تنظیم می باشد و پس از قرار دادن جنس بر روی کفه ، دکمه ی حافظه ی مربوط به کالای در حال توزین انتخاب می گردد .
نمایشگر سوم - قیمت کل : ردیف آخر نمایشگر ترازو با در نظر گرفتن وزن ردیف یک و قیمت ردیف دوم ، مبلغ کل را محاسبه می نماید .
استفاده از ترازو بسیار ساده می باشد که از طریق دفترچه راهنمای ترازو ساده تر خواهد بود .
برای تعمیر ترازو و استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید .
ویژگی های ترازوی محک 50 کیلویی مدل 11000 :
    دقت ترازو در توزین مواد 2 گرم و ظرفیت کل دستگاه 50 کیلو گرم
    سرعت در پایدار شدن وزن
    ترازوی محک دارای رنگ بندی در چهار رنگ متنوع
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک abs
    نمایشگر وزن ، قیمت واحد و قیمت کل
    دارای نمایشگر led واضح چراغی
    ترازوی فروشگاهی با کاربری بسیار ساده
    دفترچه راهنمای فارسی جهت استفاده از ترازوی دیجیتال
    دو عدد سینی تخت و سینی استیل لبه دار
    امکان اتصال ترازوی دیجیتالی به کامپیوتر از طریق نرم افزار
    اتصال ترازوی محک به چاپگر جانبی محک
    35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم کالا
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک مدل 11000 دارای بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک abs می باشد که تمام بدنه ی یکپارچه از پلاستیک با ظاهر براق می باشد ، کیفیت رنگ بدنه ی ترازو در حدی می باشد که با تابش مستقیم نور خورشید از بین نمی رود و کدر نمی شود .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو از سه ردیف وزن ، قیمت ، مبلغ کل تشکیل شده است که در هر ردیف 5 رقم جهت نمایش می باشد ، نوع نمایشگر ترازو از جنس led می باشد که به رنگ قرمز جهت دید بهتر در مکان های تاریک و در شب که دید کمتر می گردد طراحی شده است .
• کیبرد

کیبرد صفحه ای است که در ترازو محک زیر سینی قرار گرفته و امکان ورود قیمت و نام کالا را به کاربر می دهد ، جنس صفحه کلید لمسی می باشد و با فشردن دکمه وارد اطلاعات انجام می گیرد .
• حافظه

حافظه قسمتی از ترازو است که اطلاعات قیمت و در صورتی که دارای پرینتر باشد نام کالا ذخیره می گردد ، ترازو محک دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم می باشد .
• بوق تایید

در قسمت کیبرد ترازو منویی قرار گرفته که به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت تمایل صدای دکمه در زمان کار را خاموش نماید و باید در نظر داشت که این صدا در حین کار به کاربر کمک می نماید تا خطای کمتری داشته باشد .
• ورودی و خروجی

ورودی ترازوی محک پورت rf 232 می باشد که از طریق نرم افزار و کابل اطلاعات فروش ترازو را به صورت عددی به کامپیوتر انتقال می دهد .
• باتری

تمام ترازو های محک دارای شارژر و باتری پشتیبان می باشند که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک به روی باتری رفته و از باتری تغذیه می نماید .
• جمع بندی

ترازوی محک mds 11000 ، ترازوی فروشگاهی می باشد که با دقت بالا توزین می نماید و در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است علی رقم به کار آمدن ترازوی پرینتر دار به دلیل کیفیت و کاربری ساده ترازو 11000 هنوز این دستگاه در فروشگاه ها مورد استفاده می باشد و فروش فوق العاده ای دارد .

 

ترازوی فوق طراحی و تولید شده توسط کارخانه محک ( توزین توان سنجش ) می باشد که سالهای بسیاری است که در زمینه ی ترازو دیجیتال در حال فعالیت می باشد ، ترازوی محک با رنگ های متنوع دامنه ی انتخاب فروشگاه را افزایش می دهد ، شرکت محک با طراحی فوق العاده ی ترازو محک مدل 11000 توانسته یک دهه پر فروش ترین ترازو با کیفیتی استاندارد را به مشتریان خود ارائه دهد ، ترازو محک مدل mds 11000 با مفهوم ترازوی دیجیتال محک مدل 11000 دارای ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد که با ظرفیت 50 کیلو گرم خود از نظر ظاهر و ساختار داخلی تفاوتی ندارد ، ترازو دارای دقت بالا در توزین می باشد و با رعایت حساسیت 2 گرم در مدت توزین موجب جلو گیری از خطا می گردد ، ترازوی دیجیتالی محک قابلیت تنظیم در حساسیت های توزین دیگر را دارد و دقت های قابل انتخاب در ترازو2 گرم ، 5 گرم و 10 گرم می باشد که کمتر از 5 یا 10 استفاده می گردد ، ترازو فروشگاهی معرفی شده با قیمت بسیار مناسب و کیفیت کار بالا می باشد که پس از سالها کارکرد ، قیمت خود را در بازار حفظ کرده و قادر به استفاده ی مدام به مدت 15 سال می باشد ، ترازوی دیجیتال فروشگاهی با کمترین هزینه به مدت طولانی قابل استفاده می باشد و باتری پشتیبان ترازو به مدت 6 ساعت امکان کارکرد دارد .
پس از خرید ترازو برای انجام امور تعمیرات ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس تعرفه ی مصوب صورت می پذیرد و قیمت ترازو ها کاملا به روز و دقیق ثبت می گردد .

مشخصات کلی  ترازوی محک 35 کیلویی مدل 11000:
ترازوی محک مدل 11000 با ظرفیت 35 کیلو گرم و دقت 2 گرم در توزین دارای امکان اتصال به پرینتر جانبی می باشد که اطلاعات فروش ترازو را از طریق کابل و اتصال به پرینتر محک به صورت فاکتور گزارش می دهد .
مشخصات چاپگر قابل اتصال به ترازو فروشگاهیمدل 11000 :
نوع چاپگر ترازوی دیجیتال : دستگاهی که قابل اتصال به ترازو محک می باشد از نوع چاپگر حرارتی می باشد که بر روی کاغذ یا رول حرارتی اطلاعات را انتقال می دهد .
نوع رول دستگاه  ترازو : کاغذ حرارتی می باشد که از سایز 54 تا 57 متغیر می باشد .
اطاعات ثبت شده بر روی رسید صادره توسط ترازو : نام فروشگاه ، شماره تماس و تاریخ در ابتدای فاکتور ترازو قرار می گیرد سپس اطلاعات فروش اعم از نام کالا ، قیمت و کل فاکتور و در انتهای رسید امکان چاپ آدرس فروشگاه نیز می باشد .
ویژگی های ترازو محک 35 کیلویی مدل 11000 :
    دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
    نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا
    ترازوی علمک دار ساده قابل استفاده به صورت رومیزی
    ترازوی محک دارای دقت فوق العاده ی 2 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 50 کیلو گرم
    بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ
    سینی دستگاه در دو مدل تخت و لبه دار
    دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
    دارای باطری ترازو جهت استفاده در زمان قطع برق شهر
    محاسبه ی مبلغ نهایی
    ثبت قیمت کالا در حافظه ترازوی محک
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل
    ترازوی فروشگاهی محک ساخت ایران
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک 35 کیلو گرمی مدل 11000 دارای بدنه ای کاملا پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در برابر فشار و ضربه تقریبا مقاوم می باشد ، تمام بدنه ی این دستگاه یکپارچه و به صورت براق می باشد که در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد .
• صفحه نمایش

صفحه نمایش ترازوی محک کاملا واضح بوده و از led های قرمز رنگ ریز تشکیل شده است که وضوح دید را افزایش می دهند ، نمایشگر ها در سه ردیف زیر هم قرار گرفته که وزن ، قیمت و قیمت کل را نمایش می دهند .
• کیبرد

یکی از قسمت های ترازو کیبرد می باشد که از این طریق قیمت را وارد حافظه می نمایند ، خاصیت کیبرد محک لمسی می باشد و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است .
• حافظه

ترازو دارای حافظه داخلی می باشد که اطلاعات قیمت کالا در آن ذخیره می گردد ، در ترازوی محک حافظه های مستقیم 35 عدد و حافظه ی غیر مستقیم 1000 عدد می باشد .
• بوق تایید

زمان استفاده از ترازو برای هر عملیات صدایی از دستگاه بیرون می آید که به بوق تایید معروف می باشد و در صورت اضافه بار این صدا جهت هشدار می باشد .
• ورودی و خروجی

پورت rf232 خروجی جهت انتقال اطلاعات فروش از ترازو به کامپیوتر می باشد که از سریق نرم افزار و کابل به نتیجه می رسد .
• باتری

باتری جهت استفاده در زمان های اضطراری می باشد که برق ترازو قطع می شود و با داشتن باتری دستگاه بدون برق از باتری پشتیبان تغذیه می نماید .
• جمع بندی

ترازوی محک 11000 با ظرفیت 35 کیلو گرم دارای 25 ماه گارانتی می باشد ، این ترازو دارای ظاهر شکیل و کاربری ساده می باشد و به دلیل اختلاف کم قیمت ترازوی 35 کیلو گرم و 50 کیلو گرم معمولا از ترازوی 50 کیلو گرم این مدل استفاده می نمایند ، ابعاد این دو دستگاه یک سایز می باشد .

 

 

ترازوی فوق ساخت ایران توسط کارخانه ی توزین سنجش تهران می باشد ، ترازوی فروشگاهی محک مدل 14000 در دو مدل ساده و ترازوی پرینتر دار است که این صفحه به مدل ساده ی ترازو محک پرداخته است که با توزین 70 کیلو گرم مواد دارای دقت 5 گرم می باشد و ترازو بدون امکان تولید فاکتور برای مشتری و فروشگاه عملیات توزین را انجام می دهد .
ترازوی فروشگاهی ساخت کارخانه ی محک سالیان درازیست که به تولید ترازوی دیجیتال پرداخته است و در مسیر پیشرفت و به روز رسانی محصولات خود تلاش فراوانی نموده است ، ترازوی محک دارای بدنه ی پلاستیکی از جنس ABS فشرده می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت لازم را دارد ، استفاده از ترازوی محک به سادگی می باشد و در پک خرید ترازوی محک دفترچه ی راهنمای استفاده وجود دارد که به راحتی با مطالعه ی دفترچه از دستگاه می توان استفاده نمود .
دیجی اسکال نمایندگی ترازوی محک دستگاه را با 25 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می نماید .
ترازوی دیجیتال محک را از نمایندگی های فروش دستگاه خریداری نمایید تا برای تعمیر ترازوی دیجیتال در مدت گارانتی خدمات ترازو رایگان انجام گردد ، تعمیرات ترازوی دیجیتال به دلیل حساسیت قطعات حتما باید توسط افراد آموزش دیده انجام گردد و تعمیر ترازو توسط دیجی اسکال پس از گارانتی به مدت سه ماه گارانتی می گردد .
 فروش ترازو در دیجی اسکال امکان پذیر می باشد و مشتریانی که قصد فروش ترازوی دیجیتال را دارند می توانند با ارائه ی ترازو با شرکت معامله و ترازو دیجیتال و را به شرکت بفروشند از سویی نیز می توانند ترازوی دست دوم خود را با ترازوی دیجیتال نو تعویض نمایند.

مشخصات کلی ترازوی محک فروشگاهی مدل 14000:

ترازوی محک فروشگاهی مدل 14000 برای استفاده در فروشگاه ها مناسب می باشد ، ترازوی فروشگاهی محک دارای 35 حافظه ی مستقیم کالا و 1000 حافظه ی غیر مستقیم که ثبت قیمت کالا در حافظه ی مستقیم با یک دکمه انجام می گیرد در صورتی که در حافظه ی غیر مستقیم با فشردن دو یا چند شماره صورت می گیرد ، پس از ثبت قیمت کالا با فشردن حافظه ی ترازو از طریق کیبرد اطلاعات ثبتی بر روی نمایشگر ظاهر می گردد .
ویژگی های ترازوی محک فروشگاهی مدل 14000:
    دقت بالا در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن
    35 حافظه ی مستقیم کالا و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
    سرویس دهی همزمان به چندین مشتری
    دارای ساعت و تقویم ترازو
    ترازو محک با شمارش قطعات با وزن یکسان
    محاسبه ی قیمت کل در ترازوی فروشگاهی محک
    ابعاد ترازو دیجیتال 60 × 42 × 70 سانتی متر
    ابعاد سینی توزین 45 × 45 سانتی متر در مدل تخت
    ابعاد سینی ترازوی محک 53 × 59 سانتی متر در مدل لبه دار
    هشدار دهنده ی وزن بیش از حد مجاز
    تنظیم شدت نور نمایشگر های ترازوی دیجیتال
    دارای دو مدل سینی تخت و چهار لبه قابل انتخاب
    بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک فشرده نشکن
    باتری ترازوی دیجیتال از جنس خشک قابل شارژ
    استفاده از نمایشگر led کاملا واضح
    شبکه شدن چندین ترازو به صورت همزمان
    صفر کننده ی اتوماتیک با برداشتن کالا
    اتصال ترازوی فروشگاهی به کامپیوتر
    امکان تنظیم دقت ترازوی دیجیتالی
    ترازوی محک ساخت ایران با رعایت استاندارد های ملی
    ترازوی فروشگاهی دارای سینی استیل
    ترازوی فروشگاهی در تک رنگ سفید
    دقت 5 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 70 کیلو گرم

مدل ترازوی فروشگاهی  ظرفیت   دقت  ابعاد
 14000 ساده   70 کیلو گرم  5 گرم 60 × 42 × 70 سانتی متر

 

 

ترازوی فوق ، طراحی و تولید شده توسط مهندسین ایرانی کارخانه توزین توان سنجش تهران می باشد ، این ترازو که به ترازوی 70 کیلویی معروف می باشد به دلیل ظرفیت بالا و از سویی نیز ظاهر فروشگاهی مورد پسند فروشگاه های بزرگ می باشد ، ترازوی محک 14000 دارای علمک جهت نمایشگر می باشد که به صورت کاملا واضح و از طریق led 7 segment قابل رویت می باشد ، ترازو معرفی شده در گروه دستگاه های توزین دیجیتال در سطحی قرار گرفته است که آمار فروش ترازو نسبت به تمام نمونه های موجود در بازار بیشتر بوده و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 24 ماه به صورت مداوم و بدون تخطی انجام می گیرد ، ترازو محک مدل 14000 دارای پرینتر داخلی می باشد که هنگام توزین مواد پس از قرار گرفتن مواد ، وزن مشخص و با استفاده از دکمه های حافظه جمع کل محاسبه شده و در انتها فاکتور فروش که حاوی اطلاعات فروش می باشد صادر می گردد ، این بهترین روش جهت فروش توسط ترازو می باشد که پس از محاسبه و دریافت جنس اگر اشتباهی پیش آمده باشد قابل تصحیح و پیگیری توسط مشتری می باشد ، ترازو فروشگاهی مدل 14000 امکان گزارش فروش به صورت هفتگی ، ماهانه و سالیانه دارد که پس از فروش به مشتری این اطلاعات در حافظه ذخیره شده و در هر زمان به درخواست فروشگاه قابل دسترسی می باشد ، استفاده از ترازوی محک در فروشگاه ها موجب سهولت امر فروش و سرویس دهی بهتر به مشتری می باشد .
جهت استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین ما در قسمت خدمات ترازو تماس بگیرید و تعمیرات ترازوی دیجیتال را به نمایندگی ترازو بسپارید تا تعمیرات در مدت گارانتی رایگان انجام گیردخرید ترازوی دیجیتال اگر بر اساس مطالعه و تحقیق صورت پذیرد کار بسیار ساده ای خواهد بود اما زمانی که خرید ترازو بدون تحقیق و مطالعه صورت پذیرد نه تنها به پیشرفت کار کمکی نمی نماید بلکه ممکن است برای خرید یک ترازو چندین بار هزینه پرداخت شود .

مشخصات کلی ترازوی فروشگاهی محک مدل 14000:
ترازوی فروشگاهی محک دارای 35 حافظه مستقیم جهت ورود اطلاعات وزنی و نیز ثبت و صدور فاکتور اقلام غیر وزنی میباشد ، پس از ورود اطلاعات با فشردن هر شماره ای که قبلا به کالایی اختصاص داده شده قیمت و نام کالا برای صدور فاکتور در حافظه آماده شده و پس از قرار گرفتن جنس یا مواد بر روی سینی وزن مشخص گردیده و پس از فشردن دکمه ی پرینت فاکتور صادر می گردد . استفاده از ترازوی دیجیتال در فروشگاه علاوه بر سهولت محاسبه امکان حصول اطمینان در توزین را تامین نموده و موجب امنیت و آرامش در استفاده از ترازو می گردد .
ترازوی فروشگاهی معرفی شده دارای باتری داخلی می باشد که با قطع شدن ارتباط ترازو با برق به صورت اتوماتیک شروع به تامین برق ترازو محک می نماید که موجب می گردد در زمان عدم دسترسی به برق از باتری پشتیبان استفاده نماید ، تامین برق باتری توسط شارژر ترازو انجام می گیرد که در زمانی که دستگاه داخل برق می باشد شارژر ، برق را از طریق ذخیره نمودن در باتری نگه داری نموده و با قطع شدن برق به سیستم ترازو انتقال و موجب ادامه کارکرد می گردد .
ویژگی های ترازوی فروشگاهی محک مدل 14000:
    دارای پرینتر داخلی جهت صدور گزارش فروش به مشتری و ذخیره در حافظه ی فروش ترازو
    ثبت و نگه داری اقلام فروخته شده توسط ترازو در حافظه
    امکان گزارش گیری به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه
    دارای 35 حافظه به صورت مستقیم و 1000 حافظه به صورت غیر مستقیم
    پارسنگ الکترونیکی به صورت خودکار
    تنظیم ساعت و تاریخ در ترازوی دیجیتالی
    امکان شمارش ( ترازوی قطعه شمار )
    فروش و محاسبه قیمت اقلام وزنی و غیر وزنی
    امکان شبکه شدن چندین ترازو به صورت وایرلس
    تغذیه از طریق برق و باتری به همراه شارژر اتوماتیک
    تنظیم نور و اطلاعات بر روی فاکتور در ترازو
    امکان انتخاب سینی ترازوی محک در دو مدل تخت و چهار لبه ی بلند
    ترازوی محک ساخت ایران با رعایت استاندارد های جهانی است
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک مدل MDS 14000 دارای ظاهر شکیل با بدنه ی مقاوم در برابر ضربه و فشار ، بدنه ی ترازو از پلاستیک ABS پوشیده شده است ، سطح صفحه به صورت برامدگی هایی می باشد که موجب می گردد خط و خش بر روی بدنه ی ترازو ایجاد نگردد .
• صفحه نمایش

ترازو دارای نمایشگر جهت نمایش وزن ایجاد شده و قیمت محاسبه گردید می باشد که پس از توزین توسط led های ریز به نمایش در می آیند ، نمایشگر ها طوری تنظیم می گردد تا در محیط های تاریک نیز قابل نمایش و استفاده باشند
• کیبرد

در سیستم ترازو قسمتی قرار گرفته است که برای ورود اطلاعات وزنی ، نام و قیمت اجناس از آن استفاده می نمایند ، کیبرد ترازو محک به حالت لمسی می باشد که نیاز نیست کاربر بر روی کیبرد فشار زیادی جهت ثبت وارد نماید و تنها با لمس کلید عدد یا اسم وارد می گردد .
• حافظه

ترازوی محک دارای 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم می باشد و با ورود اطلاعات به حافظه به صورت بسیار ساده می توان استفاده نمود .
• بوق تایید

در زمان توزین اگر وزنی بالاتر از ظرفیت ترازو بر سینی قرار گیرد صدایی از دستگاه بیرون می آید که بوق هشدار می باشد ، و زمانی فشردن کیبرد ترازو نیز این صدا جهت تایید عمل کیبرد می باشد .
• ورودی و خروجی

امکان ورود اطلاعات به ترازو از سیستم دیگر امکان پذیر نیست این در صورتی است که از ترازو امکان خروجی اطلاعات عددی وزن امکان پذیر می باشد .
• باتری

ترازو از برق تغذیه می نماید و در صورتی که برق قطع یا امکان ورود به دستگاه را نداشته باشد ، باتری داخلی قرار گرفته در ترازو باعث قطع نشدن دستگاه می گردد .
• جمع بندی

ترازوی محک مدل 14000 دارای علمک است و با داشتن پرینتر داخلی یک دستگاه کامل جهت استفاده در فروشگاه ها می باشد ، این ترازو نیز در گروه بهترین ترازو قرار گرفته که مورد پسند فروشگاه ها قرار می گیرد و امکانات داخلی دستگاه از جمله فروش جنس به صورت تعدادی موجب رضایت خریداران گردیده است ، داشتن سینی استیل بلند خود از امتیاز های حائز اهمیت در خرید ترازو می باشد 

ترازوی ذکر شده ، طراحی و تولید شده توسط مهندسین ایرانی کارخانه توزین توان سنجش تهران می باشد ، این ترازو که به ترازوی 50 کیلویی معروف می باشد به دلیل ظرفیت بالا و از سویی نیز ظاهر فروشگاهی مورد پسند فروشگاه های بزرگ می باشد ، ترازوی محک مدل 15000 BP بدون علمک نمایشگر می باشد که به صورت کاملا واضح و از طریق led 7 segment قابل رویت می باشد ، ترازو محک ، در گروه دستگاه های توزین دیجیتال در سطحی قرار گرفته است که آمار فروش ترازو نسبت به تمام نمونه های موجود در بازار بیشتر بوده و خدمات پس از فروش ترازو به مدت 24 ماه به صورت مداوم و بدون تخطی انجام می گیرد ، ترازو محک دارای پرینتر داخلی می باشد که هنگام توزین مواد پس از قرار گرفتن مواد ، وزن مشخص و با استفاده از دکمه های حافظه جمع کل محاسبه شده و در انتها فاکتور فروش که حاوی اطلاعات فروش می باشد صادر می گردد ، این بهترین روش جهت فروش توسط ترازو می باشد که پس از محاسبه و دریافت جنس اگر اشتباهی پیش آمده باشد قابل تصحیح و پیگیری توسط مشتری می باشد ، ترازوی فروشگاهی محک مدل 15000 امکان گزارش فروش به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه را داشته که پس از فروش به مشتری این اطلاعات در حافظه ذخیره شده و در هر زمان به درخواست فروشگاه قابل دسترسی می باشد ، استفاده از ترازو در فروشگاه ها موجب سهولت امر فروش و سرویس دهی بهتر به مشتری می باشد .
پس از خرید ترازو می توانید در صورت بروز مشکل جهت تعمیر ترازو و استفاده از خدمات ترازو در زمان گارانتی و پس از گارانتی با تعمیرکاران ما در قسمت خدمات تماس بگیرید خرید ترازو در تجهیز فروشگاه اهمیت دارد و انتخاب نوع ترازو و توجه به نیاز فروشگاه می تواند اساس خرید ترازو باشد .

مشخصات کلی ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000BP:
ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000BP دارای 35 حافظه مستقیم جهت ورود اطلاعات وزنی و نیز ثبت و صدور فاکتور اقلام غیر وزنی میباشد ، پس از ورود اطلاعات با فشردن هر شماره ای که قبلا به کالایی اختصاص داده شده قیمت و نام کالا برای صدور فاکتور در حافظه ی ترازو آماده شده و پس از قرار گرفتن جنس یا مواد بر روی سینی ترازو دیجیتال وزن مشخص گردیده و پس از فشردن دکمه ی پرینت ، فاکتور صادر می گردد . استفاده از ترازو دیجیتال در فروشگاه علاوه بر سهولت محاسبه امکان حصول اطمینان در توزین را تامین نموده و موجب امنیت و آرامش در استفاده از ترازو می گردد . ترازوی فروشگاهی معرفی شده دارای باتری داخلی می باشد که با قطع شدن ارتباط ترازو فروشگاهی با برق به صورت اتوماتیک شروع به تامین برق دستگاه می نماید که موجب می گردد در زمان عدم دسترسی به برق از باتری پشتیبان استفاده نماید ، تامین برق باتری توسط شارژرترازو محک انجام می گیرد ، زمانی که دستگاه داخل برق می باشد شارژر ، برق را از طریق ذخیره نمودن در باتری نگه داری نموده و با قطع شدن برق به سیستم ترازو انتقال و موجب ادامه کارکرد می گردد .
ویژگی های ترازوی فروشگاهی محک مدل 15000bp:
    امکان تنظیم دقت توزین در ترازوی محک
    پارسنگ الکترونیکی خودکار
    تنظیم نور نمایشگر
    دارای تنوع رنگ
    سینی ترازو در دو مدل تخت و لبه دار
    اتصال چندین  ترازو به یکدیگر توسط شبکه بی سیم
    تنظیم ساعت و تاریخ و قابل مشاهده در نمایشگر ترازوی دیجیتال
    امکان تصحیح تک تک قیمت اجناس
    اتصال ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و سی دی نرم افزار
    امکان گزارش گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه از ترازوی دیجیتالی
    ثبت و نگه دارای گزارش فروش اقلام وزنی و غیر وزنی
    صدور فاکتور فروش ترازو اقلام وزنی ، اقلام غیر وزنی
    بدنه ی مقاوم از جنس پلاستیک فشرده
    دارای تعداد شمار داخلی در ترازوی فروشگاهی
    دو عدد سینی تخت و لبه دار در پک خرید ترازو
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک مدل 15000bp دارای بدنه ی پلاستیکی از جنس abs بوده که موجب کاهش وزن ترازو می گردد و در مکانی به راحتی قابل قرار گرفتن و استفاده می باشد ، سطح بدنه بر آمده بوده که موجب جلوگیری از ایجاد خط و خش در بدنه می گردد ، تنوع رنگ ترازو در چهار رنگ قرمز - مشکی - سفید و زرشکی می باشد .
• صفحه نمایش

نمایش دهنده ی ترازو به صورت led های قرمز رنگ بوده که موجب دید بهتر در محیط های تاریک و کم نور می گردد ، عمر استفاده از این نمایشگر طولانی بوده و از طریق فلت نمایشگر به نمایش در می آیند .
• صفحه کلید

صفحه کلید ترازو ، کیبرد دستگاه است که با ورود اطلاعات در این قسمت در حافظه ذخیره یا در نمایشگر تایپ می گردد ، صفحه کلید محک از جنس لمسی بوده و فشار بسیار اندک عمل می نماید .
• حافظه داخلی

حافظه داخلی دستگاه شامل 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم می گردد .
• بوق تایید

در زمان کارکرد با کیبرد ترازوی محک با فشردن دکمه صدای عمل کیبرد با بوق همراه می باشد که از این رو به بوق تایید معرفی می گردد .
• ورودی و خروجی

با وصل کابل و نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و از سویی اتصال به ترازو انتقال اطالاعات انجام می گیرد .
• باتری

ترازو جهت روشن بودن نیاز به برق مستقیم یا استفاده از طریق باتری می باشد و ترازوی محک دارای باتری و شارژر داخلی می باشد 
• جمع بندی

ترازوی محک 15000bp در گروه ترازو دیجیتال بدون علمک قرار گرفته و در نوع خود رقیبی ندارد ، این دستگاه دارای کاربری فوق العاده و استفاده ی آسان حتی برای افرادی که سطح علمی بالایی ندارند قابل استفاده می باشد ، قابل ذکر می باشد که ترازوی محک دارای 24 ماه گارانتی تراز ایران بوده که خود در زمان خرید ترازو از نکته های اساسی می باشد .


یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:ترازو محک, :: 9:57 :: نويسنده : مینا نیکنام

ترازوی معرفی شده ، ترازوی فروشگاهی است که توسط کارخانه ی توزین توان سنجش تهران توسط مهندسین ایرانی در حال تولید می باشد، کلمه MDS 15000BP از اختصار کلمات ترازوی دیجیتالی بدون علمک 15000 به دست آمده است ، نداشتن علمک در ترازوی محک موجب استفاده آسان تر از دستگاه می گردد که این مدل دستگاه بدون علمک می باشد و نمایشگر ترازو که بر ستون دستگاه در اکثر مدل قرار می گرفت در این نمونه بر روی بدنه به صورت دو طرف قرار گرفته است که در مصارف قنادی به دلیل قرار گرفتن جعبه بر روی ترازو ترجیح بر این است که ستون نمایشگر وجود نداشته و نمایشگر بر روی بدنه ی ترازو قرار گیرد .
ترازوی فروشگاهی معرفی شده به دلیل داشتن P به معنای پرینتر داخلی ، نسبت به تمام مدل های موجود دارای امتیاز بیشتری بوده و با امکانات داخلی مانند محاسبه و صدور فیش اقلام غیر وزنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . در خرید ترازوی محک 15000 بدون علمک پرینت دار امکان انتخاب رنگ نیز وجود دارد و خریدار در چهار رنگ قرمز ، مشکی ، سفید و زرشکی ترازو را می تواند نسبت به رنگ و ویترین مغازه انتخاب نماید .
جهت استفاده از خدمات پس از فروش ترازو و یا تعمیرات ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس بگیرید .

ترازوی آزمایشگاهی چیست ؟  ترازوی آزمایشگاهی به ترازوی دیجیتالی اطلاق می گردد که با دقت بسیار بالایی توزین را انجام می دهد و دارای شرایط آزمایشگاهی می باشد ، این ترازو دارای انواع گوناگونی است که برای محاسبات آزمایشگاهی طراحی شده است 

مشخصات کلی ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000BP:
ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000BP دارای دقت 2 گرم در توزین موادی با ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد که حفظ این در دقت در تمام مدت توزین از ویژگی های به خصوص ترازو به شمار می رود ، استفاده از این ترازو به راحتی و از طریق دفترچه راهنمای ترازو امکان پذیر می باشد .
ترازوی محک امکان اتصال به کامپیوتر از طریق کابل و سی دی نرم افزار را دارد که با اتصال به کامپیوتر اطلاعات ترازو را به کامپیوتر منتقل می یاید . البته باید توجه داشت اطلاعات انتقالی تنها شامل وزن به صورت عددی می گردد
ویژگی های کلی ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000BP:
    توزین دقیق کالا
    سرعت در پایدار شدن وزن
    نمایشگر ترازو بر روی بدنه به صورت دو طرفه
    گزارش فروش توسط ترازوی دیجیتال
    محاسبه کالا ها وزن شده
    جمع چندین قلم
    راه اندازی سه مشتری به صورت همزمان
    دارای دفترچه راهنمای ترازو
    امکان شمارش قطعات همزمان با توزین
    نمایشگر led واضح
    امکان فروش و محاسبه ی اقلام غیر وزنی و ثبت و نگه داری در حافظه ترازوی فروشگاهی
    دارای دو عدد سینی تخت و لبه دار
    با امکان انتخاب رنگ
    نمایشگر دو طرفه در دو سمت ترازو محک
    اتصال دستگاه به کامپیوتر
    تنظیم دقت ترازوی دیجیتالی
    تنظیم ساعت نمایشگر
    ترازوی محک ساخت ایران
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی فروشگاهی محک بدون علمک نمایشگر بوده و با طراحی منحصر به فرد در رنگ های متنوعی در حال تولید می باشد ، بدنه ی ترازو از برآمدگی های ریزی پوشیده شده است که موجب کاربری بهتر می گردد ، جنس پلاستیک بدنه ی ABS می باشد .
• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو LED 7 -- SEGMENT است که به رنگ قرمز جهت دید بهتر در شب و محیط های کم نور می گردد ، قاب نمایشگر ترازو نیز از طلق بوده که پس مصرف طولانی قابل تعویض می باشد .
• صفحه کلید

صفحه کلید در واقع کیبرد ترازو می باشد که به صورت نیمه لمسی جهت استفاده آسان و سرعت در عملکرد به این گونه طراحی گردیده است .
• حافظه داخلی

حافظه ی داخلی ترازو بر دو گروه 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم است .
• بوق تایید

زمان استفاده از کیبرد ترازو پس از فشردن کلید ها صدای بوق اجرا می گردد که به منظله ی تایید عمل کیبرد می باشد .
• ورودی و خروجی

امکان اتصال ترازو به کامپیوتر و انتقال عددی اطلاعات وجود دارد .
• باتری

ترازو جهت زمان های خاصی که امکان اتصال و استفاده از برق وجود ندارد شارژر و باتری داخلی دارد که این موجب استفاده ی همه زمانه از ترازو می گردد .
• جمع بندی

ترازوی محک MDS 15000BP جهت بسته بندی و استفاده در محیط هایی با شرایط خاص می باشد که نیاز به بالا بودن نمایشگر نباشد ، به دلیل اینکه ترازو محک بدون علمک تنها ترین ترازو بدون علمک پرینت دار بوده است استقبال زیادی از این دستگاه از زمان تولید شده است .

 

ترازوی ذکر شده طراحی و تولید شده توسط کارخانه ی توزین سنجش تهران می باشد که در مدل های گوناگون با کاربری های متنوع توسط این کارخانه در حال عرضه می باشد ، ترازوی محک معرفی شده دارای ظرفیت 50 کیلو گرم است که به دلیل ظاهر زیبا و شکیل در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، از ویژگی های حائز اهمیت ترازو گارانتی 25 ماه و خدمات به روز می باشد که موجب جلب رضایت مشتری می گردد ، استفاده از ترازوی فروشگاهی بسیار ساده می باشد که حتی افرادی که از سواد پایین بر خوردار هستند به راحتی می توانند استفاده نمایند ، با توجه به کلمه ی AP مشخص می شود که این دستگاه در گروه ترازو علمک دار محک قرار گرفته که قابلیت تولید فاکتور بر حسب مواد توزین شده و اقلام غیر وزنی که بر حسب تعداد فاکتور شده اند می باشد ، علمک ترازوی دیجیتال موجب دید بهتر جهت استفاده از نمایشگر می گردد ، ترازوی فروشگاهی محک دارای کیبرد تقریبا لمسی می باشد که 35 حافظه ی مسقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم دارد ، ترازو محک مدل 15000AP ، ترازوی علمک دار رومیزی با دقت فوق العاده 2 گرم در توزین موادی با ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، این دستگاه کاملا دیجیتال بوده و از طریق برق و باطری تغذیه می نماید برای استفاده از خدمات ترازو با مشاورین ما در واحد خدمات تماس بگیرید .
تعمیرگاه ترازوی دیجیتال باید مرکزی تخصصی در زمینه ی ترازوی دیجیتال با استفاده از قطعات ترازو به صورت فابریک باشد که تمامی تعمیرات ترازو به صورت کامل بر اساس اصول ترازو انجام پذیرد و تعمیرات ترازوی دیجیتال با گارانتی و قابل پیگیری و دارای پشتیانی باشد 

مشخصات کلی  ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000AP:

ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000AP ساخت ایران می باشد که با ظاهر علمک دار کاملا شکیل و زیبا می باشد ، بدنه ی ترازوی فروشگاهی از جنس پلاستیک فشرده می باشد و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد ، ترازوی محک دارای رنگ بندی است که بنا به درخواست مشتری قابل انتخاب است .
ویژگی های ترازوی محک فروشگاهی مدل 15000AP:
    دقت مناسب در توزین مواد
    35 حافظه داخلی در سیستم ترازو
    ثبت و نگه داری اقلام فروخته شده در حافظه ی فروش
    شمارش کالا ها با وزن یکسان توسط ترازوی فروشگاهی همزمان با توزین
    امکان اتصال به کامپیوتر
    امکان شبکه شدن بین چندین ترازو
    امکان تنظیم حساسیت در توزین
    گزارش گیری فروش روزانه ، هفتگی و ماهانه در صورت تمایل
    تنظیم ساعت و تاریخ در نمایشگر ترازوی دیجیتال
    دو عدد سینی تخت و لبه دار در پک خریداری شده
    صدور فاکتور فروش وزنی و غیر وزنی جهت کالا های بسته بندی شده توسط ترازوی محک امکان پذیر می باشد
    دارای علمک نمایشگر جهت دید بهتر اعداد
    دارای باتری جهت استفاده از ترازوی دیجیتالی در مواقع اضطراری
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک مدل MDS 15000 AP با ظاهر زیبا و شکیل دارای بدنه ی مقاوم از جنس ABS فشرده می باشد ، طراحی جنس پلاستیک به صورت برامده می باشد که موجب جلو گیری از ایجاد خش و از بین رفتن ظاهر بدنه ی ترازو می گردد.
• صفحه نمایش

ترازو با نمایشگر واضح LED RED 7 SEGMENT است ، این نمایشگر ها به رنگ قرمز می باشد که باعث سهولت دید در محیط های تاریک می گردد ، قاب نمایشگر ترازو نیز از تلق پوشیده شده است و توضیحات هر ردیف نمایشگر به صورت کاملا فارسی تایپ گردیده است .
• کیبرد

ترازوی محک دارای کیبرد تقریبا لمسی است که با فشردن انگشت بر روی دکمه ها اطلاعات ثبتی در حافظه ی ترازو ذخیره می گردد ، کیبرد به دو قسمت تقسیم می گردد ، قسمت اعداد و قسمت تایپ حروف که به صورت فارسی است .
• حافظه

حافظه ی داخلی ترازو از 35 دکمه ی مستقیم جهت حافظه و 1000 حافظه غیر مستقیم داخلی تشکیل شده است .
• بوق تایید

ترازو دارای بوق جهت فشردن دکه ها و صدای بوق هشدار در زمان قرار گرفتن وزنی اضافه تر از ظرفیت می باشد و این صدا قابلیت تنظیم دارد و با off نمودن بوق این عملیات ها بی صدا انجام می گیرند .
• ورودی و خروجی

امکان ورود اطلاعات به داخل ترازو از کامپیوتر وجود ندارد اما اطلاعات داخلی توسط کابل امکان انتقال به کامپیوتر را دارد .
• باتری

بعد از قطع شدن مسیر برق ، ترازو به صورت اتوماتیک بر روی باتری می رود و از باطری پشتیبان استفاده می نماید
• جمع بندی

ترازوی محک مدل 15000 علمک دار با چاپگر داخلی در تمامی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این ترازو به دلیل دقت مناسب و قیمت ترازو با در نظر گرفتن کیفیت بالا و کاربری فوق العاده در سال 1391 بیشترین فروش را نسبت به تمام ترازو ها داشته و این یک امتیاز ویژه برای این ترازو محسوب می شود .

 

ترازوی دیجیتالی چیست ؟ ترازو با مدار الکترونیکی است که با مجموعه ای از برد ها و قطعات دیجیتالی تشکیل شده است ترازوی محک مدل MDS 15000 AP ساخت کارخانه توزین توان سنجش تهران می باشد، ترازوی با ظرفیت 35 کیلو گرم توزین نموده و حساسیت در توزین را با رعایت حداقل خطا کنترل می نماید ، ترازو محک ، ترازوی فروشگاهی می باشد که در اکثر فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد ، قیمت ترازوی محک نسبت به کیفیت دستگاه بسیار مناسب می باشد و در نمونه های ترازو از خدمات پس از فروش و گارانتی حقیقی بر خوردار است .
مفهوم مدل ترازویMDS 15000 AP از اختصار کلمات ترازوی دیجیتالی محک 15000 علمک دار پرینتر دار تشکیل شده است ، ترازو دارای ستون نمایشگر می باشد که در اصطلاح به علمک ترازوی دیجیتال معروف می باشد ، قرار گرفتن نمایشگر بر روی ستون موجب سهولت دید فروشنده و مشتری می گردد ، منظور از P پرینتر داخلی می باشد که جهت انتقال اطلاعات ورودی ترازو به فروشنده و مشتری می باشد ، این اطلاعات به صورت تایپ شده بر روی فاکتور صادر شده توسط پرینتر ارسال می گردد .
در این دستگاه علاوه بر صدور فاکتور فروش اجناس وزنی ، اجناس غیر وزنی نیز در حافظه ثبت شده و امکان فروش تعدادی را برای فروشگاه فراهم می نماید و این اطلاعات در حافظه فروش ترازو ثبت شده در گزارش های روزانه ، هفتگی و ماهانه قابل دسترسی می باشدجهت تعمیر ترازو با مشاورین مجرب دیجی اسکال در واحد خدمات تماس بگیرد
مشخصات کلی ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000AP:
ترازوی محک 35 کیلویی مدل 15000AP
ترازوی رومیزی با قابلیت صدور فاکتور فروش می باشد ، دقت ترازو 2 گرم در ظرفیت 35 kg است ، ترازو محک کاملا فروشگاهی می باشد که با قابلیت صدور فاکتور فروش جهت مشتری و ذخیره نمودن اطلاعات برای فروشگاه بوده که از امتیاز شاخص دستگاه می باشد .
اطلاعات ثبت شده در فاکتور شامل :
نام کالا : جنسی که توسط  ترازو در حال توزین یا ثبت می باشد .
قیمت واحد کالا : قیمت ثابت کالا بر حسب کیلو گرم در توزین وزنی و تعدادی بر حسب فروش و ثبت تعدادی کالا می باشد .
وزن کالا : وزنی که پس از قرار گرفتن کالا بر روی سینی ترازو نمایان می گردد .
قیمت نهایی :ترازو پس از محاسبه وزن و در نظر گرفتن قیمت واحد کالا ، قیمت نهایی را محاسبه می نماید .
اطلاعاتی مانند اسم و آدرس فروشگاه ، ساعت فروش و تاریخ در فاکتور صادر شده منظور می گردد .
ویژگی های ترازو محک مدل 35 کیلویی مدل 15000AP:
    دقت بالا در توزین و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
    35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم
    ثبت نام و قیمت کالا در فاکتور ارسالی
    گزارش گیری به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه از ترازوی دیجیتال
    ترازوی محک با امکان هماهنگ شدن با کامپیوتر
    دارای دو سینی تخت و لبه دار
    نمایشگر led واضح از جنس 7segment
    دقت 2 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 35 کیلو گرم
  ترازو محک دارای چاپگر داخلی جهت صدور فاکتور فروش
    امکان ذخیره ی اطلاعات فروش در حافظه ی ترازو به مدت 1 ماه 
   ترازو فروشگاهی دارای علمک نمایشگر به صورت دو طرفه
    دارای رنگ بندی با امکان انتخاب توسط مشتری
    ترازوی قطعه شمار با امکان شمارش قطعات با وزن یکسان
    ترازوی فروشگاهی ساخت ایران
نقد و بررسی
• طراحی

ترازوی محک mds 15000 ap دارای ظاهری شکیل و زیبا می باشد ، جنس تمام بدنه از پلاستیک فشرده abs پوشیده شده است ، طراحی بدنه به صورت برامدگی های ریز موجب حفظ امنی ظاهری ترازو گردیده و از ایجاد خط و خش به مقداری جلو گیری می نماید .
• صفحه نمایش

ترازو دارای نمایشگر led red seven segment می باشد ، استفاده از این سگمنت های قرمز موجب سهولت دید در محیط های تاریک می گردد ، پوشش نمایشگر از تلق های طراحی شده با ثبت توضیحات هر ردیف از نمایشگر می باشد .
• کیبرد

ترازو دارای کیبرد نیمه لمسی می باشد ، سطح کیبرد به صورت کاملا صاف بوده که جهت استفاده از دکمه ها مقداری فشار بر روی دکمه ی مورد نظر ایجاد می گردد ، کیبرد شامل دکمه های 1 تا 9 جهت ورود قیمت و حروف الفبا جهت ثبت نام کالا می باشد .
• حافظه

ترازو دارای 35 حافظه ی مستقیم در قسمت کیبرد بوده و 1000 حافظه غیر مستقیم در صفحات بعدی کیبرد می باشد
• بوق تایید

ترازو دارای بوق جهت فشردن دکه ها و صدای بوق هشدار در زمان قرار گرفتن وزنی اضافه تر از ظرفیت می باشد .
• ورودی و خروجی

امکان ورود اطلاعات از خارج به داخل دستگاه در این ترازو وجود ندارد اما اطلاعات داخلی ترازو توسط کابل و نرم افزار امکان انتقال به کامپیوتر را دارد .
• باتری

شارژ داخلی به همراه باتری داخل دستگاه قرار گرفته است که پس از قطع شدن برق دستگاه به صورت اتوماتیک در حالت استفاده ی خودکار از باتری قرار می گیرد .
• جمع بندی

ترازوی محک مدل 15000ap دستگاهی جهت استفاده در فروشگاه ها می باشد که در نوع خود رقیب اصلی ترازو پند مدل px 7500 می باشد ، با توجه به قیمت ترازو و تنوع رنگ این دستگاه آمار فروش ترازوی محک نسبت به ترازو پند قابل مقایسه و رقابت نیست .

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: