ترازوی محک - ترازو
ترازوی محک
درباره وبلاگ


با ایجاد وبلاگ ترازو محک تلاش کرده ایم تا خریداران ترازو را بیشتر با انواع ترازوهای محک آشنا سازیم . شماره تماس شرکت : 66919620-021|66919619 -021 | 33124701 -021
نويسندگان
یک شنبه 17 اسفند 1393برچسب:, :: 12:38 :: نويسنده : مینا نیکنام

کدام ترازو برای استفاده بهتر است ، بهترین ترازو کدام است ، انتخاب کدام ترازو برای استفاده در مدت طولانی مناسب است ، کدام ترازو دارای باتری قدرتمند می باشد ، کدام ترازوی پند مناسب است ، کدام ترازوی محک بهترین انتخاب است .

ترازو ها بر اساس نوع استفاده انتخاب می گردد و این که کدام ترازو بهتر است میان دسته ی مورد مصرفی قابل انتخاب است ، ترازوی دیجیتال بر اساس نوع استفاده در صنعت دسته بندی می شوند .

دسته ی اول ترازوی فروشگاهی در فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت معمول دارای پرینتر می باشد که نوع پرینتر نیز بر اساس نیاز فروشگاه تعیین می گردد و ترازو می تواند دارای پرینتر کاغذ باشد یا پرینتر لیبل که بیشتر جهت بسته بندی کالا ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

دسته ی دوم ترازوی صنعتی : ترازو صنعتی جهت توزین کالا های سنگین در انبار ها یا بیشتر جهت بسته بندی قطعات به کار می رود و در این ترازو اولین بحث در مورد مقاومت ترازو است .

دسته سوم ترازوی گرمی: ترازو گرمی جهت توزین مواد ریز گرمی به کار می رود و نیاز به ترازوی دیجیتال پیش می آید که دارای دقت مناسبی باشد ، ترازو در عطاری ها و کارخانه ها و یا حتی آزمایشگاه جهت بسته بندی یا توزین مواد ریز به کار می رود .

دسته ی چهارم ترازوی آزمایشگاهی: ترازو آزمایشگاهی ، ترازوی بسیار حساس است که دارای دقت فوق العاده بالا و دقیق است که بیشتر همراه با محفظه ی توزین استفاده می گردد تا حتی تاثیر ناچیز وزن هوای محیط ترازو را نیز از بین برده و دقیق و صحیح عمل توزین به سرانجام برسد .

دسته ی پنجم ترازوی زیر پایی : ترازوی دیجیتال خانگی جهت توزین نفر به کار می رود و به صورت متداول در مدل شیشه ی نشکن تولید می گردد و در بیشتر این ترازو ها عمر باتری طولانی است .

دسته ی ششم ترازوی نوزاد : ترازوی نوازد کشی جهت توزین نوزاد همراه با اندازه گیری وزن نوزاد مورد استفاده است و تنها در مطب پزشکان یا مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد .

دسته هفتم ترازوی آشپزخانه : ترازوی دیجیتال آشپزخانه جهت توزین مواد طبخ به کار می رود استفاده از ترازوی خانگی و اندازه گیری مواد توسط این دستگاه موجب کمک نمودن به سلامت خانواده می گردد .

دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 13:4 :: نويسنده : مینا نیکنام

خرید باسکول دیجیتال در دیجی اسکال به صورت کاملا دقیق صورت می گیرد ، دیجی اسکال با ثبت قیمت باسکول و امکان مقایسه ی باسکول دیجیتال در چندین مدل انتخاب را ساده تر نموده است ، زمان خرید باسکول در نظر داشته باشید خرید باسکول جهت بر طرف نمودن چه نیازی است و در استفاده از باسکول چه نکاتی اهمیت داشته و قابلیت های درخواستی از باسکول را برای خود لیست نمایید تا انتخاب به صورت کاملا دقیق صورت پذیرد .

باسکول ها انواع گوناگونی دارند که بر اساس نوع فعالیت تعیین می گردند ، انواع باسکول شامل باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی ، باسکول جاده ای ، باسکول نفرکش ، باسکول آویز می گردد که به هیچ عنوان نمی توان یکی از این باسکول ها را جای دیگری استفاده نمود زیرا در این شرایط توزین درست صورت نگرفته و کار دچار اختلال می گردد .

برای مثال باسکول نفرکش تنها جهت توزین نفر در باشگاه ها یا داروخانه و نیز مراکز تفریحی مورد استفاده است که دارای دقت توزین ضعیفی است اگر این باسکول را در کار صنعتی استفاده نمود به آسانی و در مدت زمان کوتاهی باسکول تخریب و کیفیت توزین خود را از دست می دهد .

حتما قبل از انتخاب باسکول با مشاورین دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با ارائه ی توضیحات کامل در رابط با باسکول دیجیتال انتخاب را برای شما آسان و صحیح نمایند .

بهترین باسکول موجود در بازار در حال حاضر باسکول محک ،باسکول پند و باسکول سهند می باشند که دارای کیفیت فوق العاد و بدنه ی کاملا مقاوم هستند .

دیجی اسکال مرکز فروش باسکول دیجیتال دستگاه های معرفی شده را با کیفیت و عمر طولانی تضمین می نماید

دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 13:0 :: نويسنده : مینا نیکنام

باتری ترازو در ترازو فروشگاهی و ترازو صنعتی اهمیت زیادی دارد زیرا در حین کار با ترازو با قطع برق در صورت نداشتن باتری ، ترازوی دیجیتال خاموش می گردد ، این در صورتی است که با استفاده از باتری با کیفیت می توان این احتمال و خلل در انجام کار را از بین برد .

عمر مفید یک باتری با رعایت شرایط استفاده از باتری می تواند به حدود دو سال برسد اما متاسفانه کاربرانی که با ترازو در ارتباط می باشند به اهمیت سالم بودن باتری توجه نمی نمایند در صورتی که با استفاده از باتری عمر باتری افزایش یافته و نیاز به تعویض تا حدود دو تا سه سال نیست .

ترازو فروشگاهی دارای باتری پشتیبان داخلی میباشد ، ترازو دیجیتال ، در هنگام قطع برق ، بدون وقفه به کار ادامه داده و میتواند تا حداقل 4 ساعت بدون نیاز به برق شهری باقی بماند .

کلیه عملیات استفاده از برق شهر ، سوئیچ نمودن روی باتری ترازو در هنگام قطع برق و شارژ باتری به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام میگردد . هنگام استفاده از باطری ترازو دیجیتال ، چراغ مربوطه روی نمایشگر دستگاه روشن خواهد شد .

باتری ترازو دیجیتال و مدار الکترونیک مربوطه ، نیاز به هیچگونه عملیات سرویس و نگه داری ندارد ، اما رعایت نکات زیر باعث افزایش طول عمر باتری ترازو و نیز امکان استفاده ی طولانی تر از ترازو در حالت قطع برق شهر خواهد شد .

    هنگام استفاده از ترازو در حالت عادی ، مطمئن شوید که دستگاه حتما به پریز برق شهر متصل باشد .
    در زمان قطع برق ، از روشن گذاشتن بی دلیل ترازو خودداری نمایید ، در صورتیکه مدت زمان کوتاهی کاری با ترازو ندارید ، با استفاده از کلید روشن خاموش روی صفحه کلید ، نمایشگر ترازو را خاموش کنید .
    از آنجا که عمل شارژ باطری حتی در زمان خاموش بودن ترازو نیز انجام میگردد ، در هنگام خاموش بودن دستگاه ، دو شاخه آن را از پریز خارج نکنید .
    پس از هر بار قطع برق و استفاده از باطری ترازو لازم است باطری کاملا شارژ شود ، به این منظور بین هر دو بار متوالی استفاده از باتری ، دستگاه باید برای زمان کافی به برق شهر متصل گردد .
    جهت افزایش طول عمر مفید باتری ترازو لازم است که برای مدت طولانی بدون استفاده نماند ،  این رو در صورتیکه از ترازو در محلی استفاده می نمایید که با قطعی متوالی برق مواجه نیستید ، هفته ای یک بار دو شاخه ی ترازو را از پریز برق بیرون بکشید و دستگاه را با باتری داخلی روشن نمایید تا باتری ترازو کاملا خالی شود ( ترازو به طور خودکار خاموش خواهد شد ) سپس ترازو را دوباره به برق شهر متصل نمایید .

باتری ترازو به دلیل داشتن شارژری با قدرت حفظ برق به مدت 4 الی 6 ساعت بیش از ساعت ذکر شده توان نگه داری برق را ندارد ، در ترازو دیجیتال در تمامی مدل ها می توان از یک نوع باتری استفاده نموده و بر حسب نوع شارژر مدت زمان نگه داری برق مشخص می گردد و نوع باتری در ترازو صنعتی و ترازو فروشگاهی و حتی در باسکول تفاوتی با هم ندارد .

برای مثال ترازو محک و ترازو پند امکان نگه داری شارژ باتری با استفاده ی مداوم را مابین 4 تا 6 ساعت دارند در صورتی که ترازو چینی که قیمت ترازو بسیار پایین تر از محک و پند است قدرت شارژدهی بالایی را داشته و 24 تا 36 ساعت امکان نگه داری شارژ را دارد .

مشخصه باتری ترازو   شرح 
 نوع  داخلی ./ on line
 نوع باتری  خشک ( بدون نیاز به آب و اسید ) 6 ولت 6 آمپر
 زمان کار باتری  4 - 6 ساعت در حال شارژ کامل با قدرت راه اندازی تمام نمایشگر ها
 حداکثر زمان برای شارژ کامل  16 ساعت
 شارژ باتری  داخلی / فعال در صورت خاموش بودن ترازو
 فعال / غیر فعال سازی   تمام خودکار

 

سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:, :: 10:1 :: نويسنده : مینا نیکنام

تعمیر ترازوی دیجیتال مهم ترین مسئله در زمان خرید ترازوی دیجیتال است ، برای خرید ترازو باید به نکات زیادی مانند : کیفیت ترازو ، ظاهر و نوع بدنه ، قیمت ترازوی دیجیتال ، تطابق دستگاه با فروشگاه توجه کرد و پس از خرید باید به تعمیرات ترازوی دیجیتال اهمیت داد .

در انواع ترازوی دیجیتال از نظر خدمات پس از فروش ترازو می توان بهترین ترازو را ترازوی محک و ترازوی پند معرفی نمود که در حالت خرید کیفیت و ظاهر فوق العاده ای دارند و در زمان خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال بهترین خدمات را ارائه می دهند .

کارخانه ی محک و کارخانه ی پند در زمینه ی خدمات در تمام نقاط ایران به صورت کاملا دقیق در حال فعالیت می باشند و فعالیت های خود را در تمام زمینه های توزین الکترونیک با برنامه ای دقیق مدیریت می نمایند ، شهرت امروز ترازوی محک و ترازوی پند نتیجه ی تلاش بی وقعه ی مدیران و تمامی پرسنل این دو شرکت مطرح در زمینه ی سیستم های توزین می باشد .

تعمیرات ترازو به دلیل حساسیت قطعات توزین باید توسط افرادی انجام پذیرد که اطلاعات کاملی در مورد تمامی قطعات ترازوی دیجیتالی داشته باشند و دوره ی خدمات ترازو را به صورت کامل پشت سر گذاشته باشند و از کارکرد و نحوه ی تعمیر قطعات ترازو شناخت داشته باشند .

معمولا کاربران ترازو در زمان استفاده به دلیل عدم نصب صحیح و استفاده ی نادرست از دستگاه دچار مشکلاتی می گردند که با مراجعه به دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال می توانند به سادگی مشکل دستگاه را بر طرف نمایند .

به صورت متداول در زمان خرید ترازو ، نفری تحت عنوان نصاب ترازو به محل خرید اعزام می گردد که دستگاه را آماده و برای مشتری نصب می نماید و سپس ترازو دیجیتال را به صورت کامل به مشتری آموزش می دهد در مواردی که این امکان فراهم نیست ، مشتری با مطالعه ی دفترچه راهنمای ترازو دستگاه را نصب و راه اندازی می نماید که اگر تمام مطالب دفترچه به صورت دقیق انجام گیرد مشکلی برای کاربر پیش نمی آید .

تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال توسط افرادی آموزش دیده و مجرب صورت می گیرد که  با تکیه به تکنولوژی روز و به کارگیری جدید ترین روش های تعمیر ترازوی دیجیتال آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد ، خدمات انجام شده توسط این مرکز در زمان گارانتی ترازو به صورت رایگان می باشد و در صورت اتمام مدت گارانتی ، تعمیرات ترازوی دیجیتالی شامل هزینه می باشد که بر حسب تعرفه ی مشخص کارخانه تعیین می گردد .

دیجی اسکال تعمیر ترازوی دیجیتال را با ارائه ی سه ماه گارانتی تعمیر مجدد انجام می دهد و با تماس یک تماس خدمات را به محل مشتری ارسال می نماید .

در زمان تحویل ترازو دیجیتال تعمیر شده کارت گارانتی تعمیر ترازو را از تعمیر کار دریافت نمایید تا در زمان بروز مشکل مجدد بدون هزینه کار انجام گردد .

سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:, :: 9:58 :: نويسنده : مینا نیکنام

تعمیر باسکول پس از خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت است و باید اساس خرید قرار گیرد ، تعمیرات باسکول باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد زیرا قطعات باسکول دیجیتالی حساس می باشند و تعمیرکار زمان تعمیرات باسکول دقت بالایی به کار می برد .
باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین دستگاه تنها در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانه ها افرادی که با باسکول ارتباط مستقیم دارند معمولا از نصاب باسکول طریقه ی صحیح استفاده را آموزش می بینند ، در پک خرید باسکول دیجیتال نیز دفترچه راهنمای استفاده از باسکول دیجیتال وجود دارد که با مطالعه دفترچه می توان به راحتی از دستگاه استفاده نمود
تعمیرات باسکول را به افراد غیر مجاز نسپارید زیرا با دستکاری باسکول دیجیتال توسط افراد غیر مجاز در مدت گارانتی خدمات باسکول غیر فعال می گردد و خدمات انجام شده متحمل هزینه می گردد ، برای استفاده از خدمات پس از فروش باسکول و جلو گیری از آسیب دیدن دستگاه با بروز مشکل با مشاورین ما در مرکز تعمیرات باسکول دیجیتال تماس حاصل نمایید .
باسکول محک وباسکول پند دو برند معروف در صنعت باسکول می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی می باشند که بیشترین سهم بازار مصرفی ایران مختص این دو کارخانه است .

باسکول دیجیتالی محک سالهای زیادی است که در صنعت توزین دیجیتال برترین دستگاه ها را ارائه داده و دارای خدمات فوق العاده ی پس از فروش می باشد از سویی باسکول دیجیتالی پند نیز همپای باسکول محک در این صنعت در حال فعالیت می باشد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتالی در برند های ذکر شده می باشد که پس از فروش دستگاه خدمات ارائه شده در مدت گارانتی توسط دیجی اسکال رایگان می باشد و با به پایان رسیدن دوره گارانتی تعمیرات باسکول دیجیتالی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی محصول ارائه می گردد .

تعمیر باسکول در صورت درخواست مشتری در محل مشتری نیز انجام می گیرد .

دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, :: 10:58 :: نويسنده : مینا نیکنام

خرید ترازوی دیجیتال اگر بر اساس مطالعه و تحقیق صورت پذیرد کار بسیار ساده ای خواهد بود اما زمانی که خرید ترازو بدون تحقیق و مطالعه صورت پذیرد نه تنها به پیشرفت کار کمکی نمی نماید بلکه ممکن است برای خرید یک ترازو چندین بار هزینه پرداخت شود .

انتخاب ترازو در دیجی اسکال کار ساده ای است زیرا دیجی اسکال در رابطه با هر ترازو توضیحات کاملی ارائه نموده است و با امکان مقایسه ی تمام محصولات با یکدیگر انتخاب را ساده تر نموده ، از سویی نیز با داشتن مشاورین آگاه امکان خرید صحیح با در نظر گرفتن نیاز فروشگاه یا کارخانه را فراهم می نماید .
خرید ترازوی دیجیتال در فروشگاه ها و کارخانه ها موجب ساده شدن کار توزین می گردد و با استفاده از قابلیت های ترازوی دیجیتال روش های ساده تری برای سرویس دهی در فروشگاه ها وجود دارد ، در فروشگاه به جای استفاده از ماشین حساب جهت محاسبه مبلغ فاکتور مشتری می توان از قابلیت ترازو جهت محاسبه ی مبلغ کل فاکتور استفاده نمود ، ترازوی لیبل پرینتر یکی از روش های ساده ی بسته بندی نمودن کالا ها در کارخانه ها می باشد که موجب سرعت بخشیدن به عمل توزین و سپس بسته بندی نمودن می گردد .

پس از خرید ترازوی دیجیتال مسئله ی تعمیرات ترازوی دیجیتال مسئله ی حائز اهمیتی است که باید به آن پرداخت ، تعمیر ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال توسط افراد آموزش دیده و مجرب صورت می پذیرد که اطلاعات کاملی در مورد قطعات ترازو دیجیتال داشته و تمامی اطلاعات داخلی ترازو را مطالعه نموده اند و دوره ی تعمیر ترازو را سپری نموده اند .

جهت اطلاع از قیمت ترازو و مقایسه ی انواع ترازو به قسمت لیست محصولات ترازوی دیجیتال مراجعه نمایید ، قیمت ترازو دیجیتالی ثبت شده در دیجی اسکال کاملا به روز ثبت شده است .a

چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : مینا نیکنام

قیمت باسکول بر حسب نوع کاربری ، کیفیت و قابلیت های باسکول تعیین می گردد ، زمان خرید باسکول خریدار علاوه بر بررسی قابلیت های دستگاه ، قیمت باسکول دیجیتالی را نیز بررسی می نماید ، اما خرید باسکول دیجیتال تنها بر اساس قیمت باسکول انتخاب صحیحی نخواهد بود ، به این نکته باید توجه داشت که قیمت دستگاه های متفرقه ی چینی بسیار ارزان تر از قیمت باسکول محک و باسکول پند است و برترین برند ها در ایران ساخت محک و پند است ، باسکول چینی دارای قیمت پایینی است اما از سویی نیز کیفیت کار و عمر دستگاه نیز بسیار پایین بوده و ممکن است در زمان کار با باسکول دستگاه دچار ایراد گردد و این موجب هزینه ی مجدد و از سویی نیز خلل در انجام کار می گردد .

بدنه ی باسکول چینی در قیاس با باسکول محک و باسکول پند اصلا دارای مقاومت نیست و ممکن است با پرتاب کالا حتی از فاصله ی نزدیک ، دستگاه را دچار ایراد نماید .

یکی دیگر از مشکلات باسکول فروشگاهی ارزان نداشتن استاندارد توزین است و ممکن است توزین که توسط این دستگاه ها انجام می گیرد صحیح نباشد .

خرید باسکول محک دارای مزیت های بسیاری است ، قیمت باسکول محک نسبت به برندهای موجود در بازار بالاتر بوده اما عمر باسکول در کارکرد مداوم تا 15 سال تضمین شده است و زمان خرید ، خریدار مبلغی که صرف دستگاه می نمایید در واقع هزینه ی قطعات با کیفیت است و از سویی نیز استاندارد توزین یکی از ویژگی های برجسته ی باسکول فروشگاهی محک است ، گارانتی 25 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول یکی از آیتم هایی است که خریدار را ترغیب به خریدی مطمئن می نماید .

خرید باسکول پند نیز دارای مزیت های قابل توجهی است یکی از مهمترین نکات باسکول پند مقاومت بسیار بالای باسکول می باشد که حتی باسکول فروشگاهی پند را از نظر مقاومت با عنوان باسکول صنعتی نیز معرفی نمود ، از سویی نیز سینی استیل دستگاه موجب می گردد در زمان کارکرد با آب کمتر آسیب ببیند ، گارانتی باسکول پند 14 ماه بوده و دارای 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد .

خرید باسکول را از نمایندگی باسکول انجام دهید تا دستگاه خریداری شده دارای گارانتی خدمات واقعی بوده و دستگاه آکبند باشد .

 

یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, :: 13:53 :: نويسنده : مینا نیکنام

برای بهترین خرید لازم است که با انواع ترازو آشنا باشید بهترین راه سایت دیجی اسکال می باشد انواع ترازو در دیجی اسکال در گروه های متفاوت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی ، ترازوی خانگی و ترازوی آزمایشگاهی ارائه شده و توضیحات در مورد ترازو ها برای راهنمایی بهتر مشتریان گرد آوری گشته تا با توجه به انواع ترازوی دیجیتال بهترین انتخاب را داشته باشند .
خرید ترازو به دلیل تنوع محصولی ترازو و تفاوت های زیادی که در نوع مصرف ترازو وجود دارد ، پیچیده می باشد و توصیه می شود قبل از اقدام به خرید ترازوی دیجیتال حتما از مشاورین دیجی اسکال مشاوره دریافت نمایید تا انتخاب درستی داشته و بر اساس نیاز کار خرید نمایید .
انواع ترازو شامل توضیحات زیر می گردد :
ترازوی فروشگاهی : در فروشگاه ها از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که مطابق با نیاز فروشگاه باید دارای فابلیت هایی باشد ، ترازو فروشگاهی دارای
ترازوی صنعتی : گروهی از ترازو می باشند که دارای بدنه ی مقاوم با کاربری متفاوت هستند که از جمله ی این ترازو ها می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره کرد که دارای امکان شمارش قطعات بوده و در حین توزین ، تعداد قطعات را نیز شمارش می نماید .
ترازوی خانگی : گروهی از ترازوی دیجیتال می باشد که به شکل کاسه ای حالت معمولا تولید می گردد و برای استفاده در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد از این رو به ترازو خانگی معروف می باشد .
ترازوی زیر پایی : گروهی از ترازو دیجیتال است که به شکل بدون عملک بوده و نمایشگر ترازو بر روی بدنه در حال نمایش است و روی نمایشگر با جنس بدنه ی ترازوی دیجیتال پوشیده شده است .
ترازوی فروشگاهی : گروهی پر فروش از ترازوی دیجیتال است که در فروشگاه ها مورد استفاده می گردد که تمرکز اکثر تولید کننده گان به دلیل حجم بالایی از فروش بر روی این ترازو قرار گرفته است ، ترازوی فروشگاهی دارای تنوع بالایی است که پیشرفته ترین این ترازو ها ، ترازوی لیبل پرینتر است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان نموده است .
ترازوی آزمایشگاهی : گروهی از ترازو های صنعتی است که دارای دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد ، ترازو آزمایشگاهی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط ترازو را کاهش می دهد .
انواع ترازو در دیجی اسکال با ثبت قیمت ترازو جهت ایجاد فضای مقایسه برای انتخابی بهتر فراهم می باشد قبل از خرید ترازو با مشاورین دیجی اسکال مشاوره کنید تا با استفاده از تجربه ی کارشناسان انتخاب صحیحی داشته باشد .

 

سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:تعمیر ترازو, :: 10:10 :: نويسنده : مینا نیکنام

تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال نسبت به ترازوی قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو داشته باشد .
در زمان بروز مشکل برای ترازوی محک همیشه تعمیرات نیاز نیست زیرا گاهی کاربر دستگاه را به صورت استاندارد در محل خود قرار نداده و یا اطلاعات کافی در رابطه با استفاده ی صحیح از ترازو ندارد در این صورت ممکن است که مشکل ترازو با تماس تلفنی و مشاوره با دیجی اسکال بر طرف نماید و نیاز به پرداخت هزینه جهت تعمیر وجود نداشته باشد ، گاهی نیز ترازو محک پس از 1000 ساعت کارکرد اولیه دچار قفل سرقت می گردد که در این حالت ترازو عبارت lock code را نمایش می دهد و ترازو غیر فعال شده و تمامی کارکرد های ترازو به صورت کامل قفل می گردد در این صورت نیز نیاز به تعمیر ترازوی دیجیتال در محل نیست و با تماس تلفنی با شماره چهار رقمی 0216123 و ارائه ی کدهای به نمایش در آمده بر صفحه ی ترازو مشکل بر طرف می گردد و قفل ضد سرقت ترازوی محک توسط کدی که از نمایندگی دریافت می نمایید باز می شود .
تعمیر ترازو راه کارهایی دارد که از خرابی مجدد ترازو جلوگیری می نماید و خرابی ترازو می کاهد ، ترازوی دیجیتال از مدار الکترونیکی و برد های اصلی و لودسل توزین فرمان دریافت می نماید و این قسمت ها حساس ترین قسمت ترازو دیجیتالی می باشد و کمتر از ناحیه های دیگر دچار مشکل می گردند و با خرابی این قسمت ها به خصوص لودسل هزینه تعمیرات ترازو بالا تر می رود ، تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس علم و آموزش های مربوط بر هر ترازو صورت می پذیرد و کارشناس تعمیر ترازو به صورت کامل آشنا به امور و نوع کارکرد قطعات ترازو است .
جهت تعمیر ترازوی محک یا اطلاع از قیمت ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .
 


ترازوی معرفی شده در گروه ترازوی ساده و رومیزی محک قرار گرفته است که مناسب برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی یا کارگاه ها جهت بسته بندی است ،ترازو ساخت ایران با لودسل کره ای با تنوع رنگی قابل انتخاب توسط کاربر می باشد .
ترازوی محک معرفی شده دارای نمایشگر دو طرفه بر روی بدنه است که از هر دو سو قابل رویت می باشد ، استفاده از ترازو با عنوان ترازوی فروشگاهی به دلیل نداشتن کلید های عملیاتی توصیه نمی گردد و امکان محاسبه مبلغ و نمایشگر قیمت واحد و قیمت کل در دستگاه وجود ندارد ، کیفیت کار دستگاه تایید شده است و لودسل داخلی متعلق به cas کره است که برترین برند در صنعت ترازو شناخته شده است .
در زمان خرید ترازوی محک به اصلی بودن دستگاه و گارانتی معتبر توجه نمایید و پس از خرید برای استفاده از خدمات ترازو با مشاورین دیجی اسکال در قسمت تعمیرات تماس بگیرد تا دستگاه توسط افراد غیر مجاز دستکاری نگردد در این صورت گارانتی ترازو غیر معتبر می گردد .
digi scale دستگاه را به مدت 25 ماه با گارانتی اصلی ارائه می دهد. قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازو طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود.

مشخصات کلی ترازوی دیجیتالی محک مدل 8800 :
ترازوی دیجیتالی محک مدل 8800 ، در گروه ترازوی صنعتی قرار گرفته است و اصلا کاربری فروشگاهی ندارد ، ترازو به صورت بدون علمک می باشد و دارای تنوع رنگ است ، استفاده از ترازو به سادگی بوده و از برق و باتری جهت تامین نیرو استفاده می نمایید .
ویژگی های ترازوی دیجیتالی محک مدل 8800 :
    بدنه ی دستگاه از جنس پلاستیک فشرده
    نمایشگر به صورت led seven segment
    قابل انتخاب در رنگ های قرمز - مشکی - سفید
    دارای نمایشگر تراز برای قرار دادن بر روی میز
    ترازو رومیزی بدون علمک بر روی بدنه
    نمایشگر ترازو به صورت دو طرفه قابل رویت از فاصله 4 متری
    ترازوی محک ساخت ایران با لودسل cas کره
    دارای استاندارد توزین
    ابعاد سینی ترازوی دیجیتال 38 × 25 سانتیمتر و ابعاد بدنه 35 × 35 × 18 سانتی متر
    نوع باتری ترازو به صورت خشک و قابل شارژ با شارژر داخلی
    حداکثر توان مصرفی جهت توزین 10w
    بدنه مقاوم و سینی قابل انتخاب در توزین
    ترازوی محک قابل استفاده در فروشگاه ها به عنوان ترازوی فروشگاهی است

 

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: